Jag mår så mycket bättre!

Hejsan! Sitter vid min nya älskade bästa dator just nu!  Har ätit en jätte god middag, det var indiskt så mumsigt. Idag har jag hunnit städa upp lite i mitt rum, dock inte i min garderob.... men det får jag la göra imorn då? För ikväll ska jag nämligen göra en psykologi uppgift..  som ska vara inne imorn haha och jag har inte ens börjat! Typiskt! Haft två veckor på mig haha ^^ aja, jag har i alla fall kryat på mig som fan. Dendär antibiotian gjorde susen i mig må jag tro.. Och nu när jag börjar känna mig lite bättre börjar jag få lite sånadär känslor i mig som jag hade förut H! Ups.....

Idag myste jag i alla fall med min bror framför Musses Jul haha! Härligt detdär, pepparkakor och julmust också. Imorn är det slut på detdär, promise :) så såg jag OC precis när jag vaknade också, härligt härligt! sen kom agge hit och bara stökade ner typiskt henne.. men hon har gått nu för hon skulle på Råsunda sista matchen ni vet?! Aja ska sluta babbla nu och försöka komma igång.... 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR