Sov 1 timme i natt!

Omfg hade skrivit ett jävla inlägg men allt är borta TACK SOM FAN FÖR DET JÄVLA ÄCKEL APP.

Ligger i sängen och väntar på middag, sen ska jag till Angelica men innan dess ska jag skjuta lite där nere. Hur ja orkar det? Det måste vara min inre vilja. I alla fall så var det party igår. Efter jobbet käkade vi oxfilé, mums! Jag, Victor, Julia, Erik och Agge. Trevligt! Sen hade vi fet beslutångest vad vi skulle ha på oss, så tillslut blev det jeans & ett linne haha! Aja vi började kröka efter maten & sen ringde vi hit några & körde ölspelet. Lyckat i mina ögon : ) sen drog vi iväg på fest som va mindre lyckad, helvete vad den S Ö G. E P I C.
Drog från den runt halv 4 och somna runt 4 & gick upp 5 till jobbet. Det var en tuff dag kan jag tala om..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR