Grått och trist väder..

Hej alla katter ;) sitter i min soffa och äter lite gott gott! Vanilj yoghurt med kanel och socker, hehe svin gott! Vaknade vid 10 idag av att Agge ringde, så vi pratade till halv 12 ungefär. Sen ringde jag farmor efter det, och åt samtidigt frukost =) myyyys! 💕

Igår så såg jag på PSG! Tur att dom vann tillslut, det var en ganska bra match men ändå inte.. Haha svårt att avgöra. Men kom hem runt halv 12 men somna inte förrän 1 kanske halv 2. Hade en match mot bele på morgonen som slutade 11-0 haha skit tråkigt att det ska bli sånt resultat.. Menmen! Kul att vinna återigen ;) efter det åkte vi (jag och johanna) till huddinge hallen och såg på vårt lag som mötte Tureberg. När jag kom hem tog jag ett bad & myste med Lemmy haha. Så i lördags va vi och såg EGO. Den var bra, framförallt för det var en så snygg skådis med. Martin 😍 haha i alla fall vi hade det jätte kul! Så åkte vi hem till johanna efter det och softa i hennes rum, såg gamla bilder & lite filmer.

Planerna för idag är faktiskt lite planerade :) ska plugga lite & sedan ska jag ut och springa med mamma.. Sen har jag träning på kvällen! Vafan skulle jag göra utan min älskade innebandy? Innebandy är det bästa jag vet <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR