Jag pallar inte gå upp!!!!! Arggggg

Så jävla trött. Det e helt sjukt! Blir så arg arg att man ska behöva gå upp till en så jävla onödig och äcklig tråkig lektion. Förlåt min negativa inställning men blir så jävla arg. Sen har jag match imorgon vilket gör att jag vill vara utvilad, amen då går man till 5 idag också plus träning. Jääävlar....

Igår i alla fall var det skolan. 1 fucking timme herregud vad tänker folk med blir så arg :) så var där gjorde NADA och sen åkte vi och solade i St: Eriksplan och sen drog vi och åt på Burger king och lite sånt, shoppa. Sen kom jag hem eller aa vi, då kom Tobbe vid 6 ungefär och vi tog hans bil för att åka och hämta en sak. Trevligt trevligt, blev fett förvirrad bara ;) sen så hade jag träning som vanligt! Ska fixa mig nu.... Wöäh





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR