Här ska uppdateras!

Vaknade nu för jag ska upp och äta frukost och fixa mig lite för sen kommer Bianca hit! Ska möta henne vid 12 :)

Ända gången vädret stämmer? Regnar, precis som dom sa att det skulle :) tycker om regn men hade faktiskt hellre viljat sola! Aja....

Ska skriva om all min träning om jag inte väljer att köpa en bol från fittnessguruö, vilket jag tror att jag gör! Jobbigt att behöva skriva på bloggen exakt vad jag gör. Ligger i alla fall här med världens träningsverk i hela jävla kroppen.. Men det är så skönt!! Ska verkligen kötta kötta på. Och igår pratade jag med Pär angående mina värden från kroppsmätningen. Dom var bra! Kul, hade mest muskler på min kropp men mer ska det bli!!!

Vet inte om jag berättat men jag och Angelica var på Gröna Lund i lördags! Det var skit skoj! :D såg på lite utav sommarkrysset och åkte lite. Nostalgi! Sen köpte vi gröna kortet också, sjukt värt tror jag. Sen efter det mötte vi upp några grabbar och drog spontant till Victoria & sen till Sommar. Drack och hade det skoj, sen tog vi en taxi hem till Ponuts och fortsatte festen där. dagen efter åkte jag till Ingarö med mamma och pappa, sjukt mys. Lägger upp lite bilder därifrån sen.

Igår shoppade jag med johanna& va på angelicas cafe, sedan träning träning! Vi tar en sak i taget, puuuss alla sötnosar :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR