Wondering....

Undrar hur ont jag kommer ha i kroppen när jag vaknar? Det kommer bli kul att se faktiskt, och skönt framförallt! Tänk om det inte är någonting? Usch vad tråkigt isåfall.. Nä men nu ska vi inte vara negativa här.

Ligger i sängen & ska plugga teori! Ska boka risk 1 & risk 2 också så ska det där körkortet bli mitt strax. Om jag inte hittar på något imorgon ska jag fan lova mig själv att plugga 2 timmar, eller vågar jag säga 3?

Har tränat ikväll i alla fall och det var skitkul och as skönt. Körde igenom hela programmet plus lite extra grejer. Bara för najs! :) ska förresten beställa träningsboken imorgon, det är ett måste för min del :).
Tidigare idag träffade jag Bianca. Vi möttes vid 12 & var med varann till runt 18. Kul som vanligt!! Vi bara chillinä galet och körde lite innebandy. Thats my girl! Ska väl sova snart efter teorin, vi får se. Puss bloggen





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR