Sjukt länge sen!

Sitter i badet nu och funderar lite över hur länge sedan det var jag bloggade konstant.. Sjukt länge sedan! Sp tråkigt med alla dessa sammanställda inläggen son kommer då och då! :( ska försöka blogga mer ofta för min egen skull. Gillar ju att blogga. Tycker det är så himla kul och så jätte lång tid tar det inte till skillnad från vad det är värt. If you get it?

I varje fall så är jag hemkommen från match, sista div 1 matchen! Mot Täby FC. Spejade bara sista perioden då jag har feber, halsont osv.. Not good!!! :/ vi låg under med 0-1 sedan kom jag in& gjorde en kasse och sedan gjorde Li en till! Så resultatet blev 2-2! Inte okej! Men vi är fortfarande obesegrade! :D

Funderar på att köra ett långt inlägg redan nu.. Tror jag kör på med det! I torsdags var det skiva för min klass och sedan på dagen höll jag ett tal på svenska C lektionen. Det bättre än jag tänkte mig! :) var helt slut efter det & tig mig hem och hemma hade jag ca 1 och 1 halv timme på mig att duscha, fixa mig och äta osv.. Tog tåget in & mötte upp johanna! Vi tog ut pengar och förade lite haha! Sen väl inne fixade vi namnskyltar och allt möjligt, klockan gick fort så vi bytte om till våra klänningar och folket var där.

Det var en super trevlig middag!! Massa skoj och underhållning medan och jag, johanna & Agge läste upp klassens och lite sånt kul :) det tog inte lång tid innan jag var inne i dimman... Och jag hade det super skoj. Klarade mig utan att spy som jag gjorde i lördags.. Och det va skönt! Fast jag har inte mått bra alls efter torsdagen..

Har varit sängliggandes med huvudvärk, illamående och lite sånt sedan dess. Såg på Sverige i fredags dock & igår va jag ute och sprang och sola med johanna, vi hade det jätte kul till hon gick hem typ vid halv ett! Hihi :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR