Sämst jag e på att uppdatera

Fan ledig ända till den 5te tror jag! Jajamen! Och jag har bara softat, ska berätta lite koooort. Om det går! ;)

I fredaga träffade vi spanien gänget hemma hos lissan, grillade och så! Hade det as najs :) drog hem vid 2? Men somna as sent för hade ett viktigt samtal med bästa junat! Precis som denna kvällen :)
Sen på lördagen fyllde Johanna år! Så jag drog först till Huddinge och mötte upp tobbe för lite snack och sen vidare hem till Malin och fira tjjerna! Det var as skoj men jag som är så bra på att decka gjorde det rätt tidigt... Drog hem till agge och slaggade sen istället! Vi snackade om svett äcklet! Men det va kul!
Sen i söndags firade vi mamma & pappa! Kollade på dif-göteborg i svenska cupen, jag rehaba och sen deog jag hem till Lucas vid 11? Sov där och det va mys. Sen på morgonen där på drog jag hem vid 12 & hade träning sen!
I tisdags drog jag till skolan och mötte Lukas för att plugga så det gjorde vi! Sen drog jag in till stan och shoppa helt själv! Fick med mig mjukisbyxor och smink! :)
Såg på jossan på brantan någon dag också! Bästa bruden! Och igår fyllde mamsen år, bästa!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR