Påväg till skolan (skulle lagts upp kl 09)

Nu är jag på tåget, på väg till Universitetet, min första föreläsning! Jiippie! Haha..... Är alltid ute i god tid nu för tiden, kommer vara där 30 minuter innan och nu vet jag exakt vart jag ska också. Det känns amazing haha =)

Igår var det träning och det gick väldigt bra, det var kul! Men jag var så jävla trött.. Helt sjukt. Såg typ svart :( men dagen innan var det inte vilken dag som helst, utan det var Angelicas födelsedag :D så jag gick upp först och jobbade till 12! så jag var jag i skolan på en inteoduktion, sedan möttes vi upp runt 5 i stan& kollade runt och fixade oss hehe! Sen drog vi till Fridays och käkade! Förrätt, varmrätt och efterrätt. Jätte gott & mysigt! Hela Fridays personalen kom och sjöng för mitt lilla hjärta!! Efter det drog vi till Åhléns! Sen mötte vi upp Jeppe & dt på ety café :) sen stängde dom så vi drog vidare till Vapiano och tog lite och dricka. Tog en Eldflower mojito! Så jävla god :D sen drog vi hem, Pontus drog hem till sig men vi tog tåget till Tullinge! Wihu!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR