Sammanfattar!

Ska fan skärpa mig med bloggningen nu! Så säger jag alltid men tycker det är så jävla kul att blogga så ;) det jobba blir bara dom lägena som jag hamnar i just nu, att man behöver sammanfatta hela sin jävla helg. Då blir inläggen inget bra. Men ska i alla fall göra det nu och man kan hoppas att det blir sista gången..... 

Har en skön energi idag som jag verkligen ska ta vara på!  Är ledig idag, igår jobbade jag =) kul som satan! Önskar jag fick jobba idag med men det blir kanske någon gång i veckan istället! 

I fredags så var jag, Victor och mamma i Sickla och kollade runt lite. Fick med mig en tröja hem och ett par lösögonfransar! Sedan åt vi sushi, åååå mums vad gott!! Älskar verkligen det! Sen så var vi väl hemma runt 20, 20.30 och hämtade upp agge, så fixade vi oss när vi kom hem & drack :) sen tog vi tåget in mot stan, träffade Herman på tåget lol. Sen så gick vi till Sommar och var där resten av kvällen. Dansade och träffade kompisar! Haha vad som hände där, stannar där ;) som vanligt på fyllan. Agge jobbade dagen efter så jag sov hemma och gick upp runt 2 helt död, sen så gjorde jag världens smarrigaste räksallad till mig och mamma som vi mumsade på (perfekt en bakis dag) actually. och sen så var vi ute på prom med Lemmy och bara hade det trevligt. På söndagen så plockade vi plommon (mums) var iväg på en shoppingrunda, IKEA bland annat. Köpte lite saker till rummet, ljus, kuddar och en lampa. Världens finaste lampa! Och senare kom vi hem och åt en mysig middag med Victor och Julia, fan vad gott det var! Så somnade jag typ rätt sent och sen var det jobb dagen efter för mig. Wihuuu!

Nu sitter jag i alla fall och kollar på väskor, ska väl kolla på lite kläder sen också. Men kul det! Har städat rummet, ska städa lite till och sen tänkte jag gå ut med Lemmy i skogen för att rensa huvudet på lite tankar! :) 










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR