American Pie

Godmorgon! :D

Ska strax sätta på the sims, haha! Först tänkte jag bara berätta om igår. Yesterday var hur underbart som helst! Mötte upp Angeliqué runt 7, efter att ha varit med släkten. Vi åt jättegott, fick tusen nya nummer i telefonboken (lol) Och vi tittade på American Pie som jag VERKLIGEN REKOMENDERAR. Den var så jävla tung och man fick stora skratt haha värd att se till tusen. Haha appropå det vi la massa grejer i håret på killarna framför, haha ägda snubbar. Slutade med att vi somnade hemma hos Jesper som bjöd oss på efterfest (?) men nu är jag hemma, skönt!

Idag blir det att åka in till stan och mysa lite, är riktigt shoppingsugen så hoppas det finns något i butikerna. Ska kolla på nätet först så att jag kan klaga på dom som jobbar i butiken sen. Hoppas ni hade det bra igår och får det fint idag med. Och hoppas det inte börjar regna....








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR