Arg.

Ouf vad arg jag är! Kan VERKLIGEN INTE SÄGA VARFÖR. Fy fan jag har lust att bara XXX någon. Men det kommer jag inte göra eftersom jag är en snäll stjäl ;) nej men jag kan absolut inte säga något så vi passar på den.

Angeliqué är på G hit i alla fall, och när jag vaknade imorse så startade jag inte datorn innan jag hade packat klart! Det var grymt av mig tycker jag haha för att det är alltid mamma som packar åt mig, men nu var det min tur eftersom att hon är på jobbet.. Får hoppas att jag har med mig allt då.. Haha igår var det sista träningen med stadslaget innan avfärd. Åker ikväll kl. 18 till Sundsvall och sover där! Sen nästa dag (torsdag) åker vi vidare upp till Umeå för SM! FY FAN VAD TAGGAD JAG E!!!!!!!!!


Hej! Malin här!2009 fick jag en blodpropp.. och har nyss fått reda på att jag har epilepsi.. läs gärna min blogg! där jag skriver om det och att ha det. förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR