Ja, du är smal, titta bara vad jag ätit........ (!)

Kom på nu att jag har bloggat i 4 månader! Haha hur COOL är inte jag på en skala? Tänk sen när jag får min iPhone.. vad MYCKET bilder det kommer bli. Haha mums på det helt klart :) Kommer fixa ny design inom kort, den här är ju bara för löjlig.. ? Hahaha jag dör. Har i alla fall liiite ont i magen just nu som jag inte haft på hur länge som helst. Sitter och lyssnar på JB nya låt boyfriend. Har kommit på att den är fan bra haha.. 

Har också kommit på att det viktigaste på ens utseende måste nog vara ögonbrynen.. (?) 

KÄNN DIG SMAL?!! Haha skulle också kunna berätta vad jag ätit för ONYTTIGT denna helg. Lissssn up
√ 2 donken
√ Lövbiff och sås
√ Lösvikt
√ Japp
√ Haribo påse x 2
√ Massa läsk
√ Donken glass x 3
√ Marabou rulle

Fett tuff.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR