"ledig idag"

TJA!! Kolla klockan liksom.. ganska tidigt för att vara ledig va? Haha men jag är faktiskt inte så trött, eller ja.. Jag är mer sugen på att GÖRA något, så jag vill inte ägna dagen åt att sova. Tänkte berätta lite om gårdagen!!

Skrev nationellt prov i Svenska B igår. Det gick nog bra, slutade efter det och då var klockan halv 12 så jag och Ankan drog och käka en burger king och sedan vidare till Älvsjö! Vi gick på matmässan som vi ska på straxt igen om några timmar! Det är helt sjukt underbart där! :) efter det så hoppade jag på Johannas tåg i Älvsjö och vidare till stan. Det första vi gjorde var att se Robin, så jag hoppade på honom, blev jätte glad nämligen. Vi var med han lite då hihi. Sen så gick vi i affärer ett bra jävla tag till vi hade så ont att vi drog hem. Så jag tog ett bad, tittade på bygglov osv. Det var en härlig dag igår. Hoppas på en lika härlig dag igen. Ska bara göra klart SVENSKAN innan jag börjar med NÅGOT annat. Orkar dock inte men sånt som behövs göras.. :(


+ smink!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR