Men god morgon folket

Nu sitter man här, med ett glas påskmust, ostbågar, chips, en fet skål med godis.. HAHA jag är INTE bra på att säga nej till detta när jag väl är igång. Efter påsken då jävlar får jag bara äta glass jag sväääär! Men iaf så har jag hjälpt mami att gå igenom gamla saker haha jag döööör vad söta kläder jag och min bror hade när vi var små. Sen  var mormor och morfar här så Ankan fick skjuts hem av dom. Vi hade ju tänkt att gå på bio idag men det passar inte in i vårat schema tyvärr alltså, skit surt men nu har vi reserverat om biljetterna till imorn!

Vad gör ni idag da? :) haha skoja inte som att jag bryr mig precis. Uppdatear sen alla FINA.

Så här känner jag eftersom det är (din) dag idag ;) 


Alla vet väl att denna är på TOPPEN idag.. annars smiisk




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR