Har en sak att ta upp.

Önskar jag kunde få göra en video när jag sitter och snackar om det istället för jag blir så jävla arg, då skulle ni kunne se hur arg jag är, men no thanks att prata med mig själv bara sådär. 

I alla fall så vill jag bara säga. Facebook ska inte ha ett skit med ett förhållande att göra. Jag förstår inte människor som hakar upp sig på facebook när dom är tillsammans. För avundsjuka och svartsjuka kommer alltid finnas i vår värld, så varför ska man göra sig stor på facebook om man har kille/tjej. Vad menar jag? Jo jag menar att har man kille/tjej så ska man kunna visa respekt och det ska komma från hjärtat. Vi alla i den här världen VET att folk blir svartsjuka men inte visar det, folk blir svartsjuka men säger till osv. Oftast när en brud försöker säga åt en kille som kanske överdriver så kan han inte ta det. Han kan inte ta några tuffa ord från bruden som han tycker om. Det är så jävla löjligt, istället för att visa det så gör han motsatsen. Han blir "cool". Han försöker stöta ifrån, och komma med ursäkter, eller inte svara alls, eller så försvarar han sig själv genom att säga "Vadå är allt mitt fel nu eller?" Omg jag hatar den repliken. Kan dom inte fatta? Att ja, det är ditt fel.

Om nu killen eller tjejen gillar ens partner så pass mycket så borde den fatta att man inte går och gillar och kommenterar tusen saker på facebook. Det tycker jag är vett i hjärnan. Okej tycker jag om man vet att dom är tajjta vänner. Nu säger jag inte att tajjta vänner inte kan göra något med varann mer intimt HAHA men fuck de, i alla fall så ska man kunna lite på ens partner. Om din kille/tjej går och gillar saker på facebook så borde ni vara så kära i varandra att det inte ska göra dig något. För du är hans och han är din visst? Bry er inte! Det svider som mest för honom då, lovar er. 

Ge aldrig tillbaka, asså ni bevisar bara att ni är mindre mogna då. Men framför allt hetsa inte, för du har själv satt dig i sitsen. Låt han ha sitt och du ditt. Till du märker en stor skillnad, omg jag har inga ord blir så jävla irriterad. Försök aldrig trigga igång något, det slutar alltid illa. Oavsett, usch jag spyr fan.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR