Inte min dag idag

Det har inte varit min dag idag riktigt, har så jävla ont i magen och har verkligen försökt att koncentrerat mig på saker ändå men jag har så ont att gråten sitter i halsen. Jag biter ihop, jag försöker vara stark och framför allt LE. Och jag lyckas med det, bara jag har tempo när jag gör det. Finns det en liten lucka jag kan pusta ut på så vill jag bara gråta, jag pallar inte leva såhär. Fan jag orkar inte, jag vill inte att det ska bli sådär dåligt igen. Jävla skit..

På med leendet nu igen! ;) Var faktiskt uppe i tid hos Angeliqué idag. Känner mig fett stolt, och fett stolt över att vi inte somnade så jätte sent igår. Fy fan vad bra. Hade matte vid 10.10 sen slutade jag vid 11 för läraren var sjuk, eller läraren var sjuk och hade bestämt att vi elever skulle se film men en högrankad personal palla inte sätta på filmen haha! Skön hon är. Så vi drog istället och mötte upp Marcus och Julia i stan, skulle fixa lite med pengar och så med dom. Sen så drog vi direkt till gymmet. Krigade mycket där men ändå, kunde inte göra mitt allt för att jag har så ont :(

Sen när jag kommer hem så offrar jag mig att ta bussen hem för att ingen svarade på telefonerna. Såklart blir jag utelåst, glömde nyckeln och allt. Så stod och frös i 20 minuter medan jag väntade och pratade i telefon med världens bästa farmor och farfar! Jag saknar er ♥
Nu ska jag ta ett långt bad, göra allt som behövs och försöka känna mig som en människa igen.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR