Så fucking skakig.

Förstår inte varför jag är så som jag är. Min mage jobbar hårt som fan, eftersom jag har svårt att ta upp näring och så då har jag inga krafter, är snurrig och skakig :( behöver få i mig socker tror jag..

Är hemma hos Ankan nu i alla fall och vi har precis ätit lunch, keso, avokado, majs och kycklingbitar. mumma! Men blev tyvärr FÖR jävla mätt. Vi ska nog ta lite kakor ändå, även fast jag inte borde äta det men ja, mår man dåligt så mår man dåligt. Har rensat ur hennes hyllor med smink, krämer, smycken osv. fan vad mycket vi har slängt! Men kuuuul att se vilken stil man hade förut lite.

Shoppingen ---->




Haha köpte två BH:ar för blåste bruden i kassan på priset. Skit värt det.


Vart har du köpt byxorna? Skit fina :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR