Something is really wrong..?

Vet inte vad det är för fel på mig haha, jag vill bara sova sova sova och sova! Vilken tur att jag fick min skönhetssömn i natt på 11 timmar ungefär. Love it so much! Ska bara skriva lite snabbt att igår var det stadslagsträning igen, det var fan riktigt roligt även fast jag var säck i början så blev det allt roligare till slutet, positivt :D så efter den tog jag ett långt bad och sen så låg jag i sängen runt 11 haha det är fan omänskligt, det var ju FREDAG IGÅR.. ?

I alla fall nu är det helg, ganska så skönt! Klarade matte-testet igår också så det är liksom bara ++++ förutom att det fortfarande ligger högar med snö ute. Hörde igår att det skulle snöa idag med, ärligt talat ingen vill ha snö mer. Fan för den här jävla snön. Haha sen så har jag jätte svårt att stava till feberiari, febriari titta bara? Det stavas för fan Februari. Haha nödvändig info. ;)

Några bilder från tors.


Lite roligt under skoltid

Johanna & me


Söta pojkar i maten




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR