Vaknade precis!

Drog inte på inspelningen *som tur var* för då kunde jag sova istället! Vaknade nyss och är lite borta som man brukar när man är trött, vill egentligen bara sova för kvällen. Men jag har ju träning.. fan vad kallt det är också!!!! Aja, ärligt talat så har jag ingen lust att blogga ens, så tänkte lägga upp sen sak som jag hittade på mina gamla blogg. Som jag skrev 2010-04-06. Och det fick mig att tänka när jag läste..



Här har vi inlägget. Och asså jag måste skärpa till mig nu. Jag har upp och nedgångar tillsammans med min sjukdom och det vet jag om. När det är på botten, ja då funkar ingenting. Och det håller på att luta åt det hållet snart känner jag. Och det jobbiga är att jag inte kan göra något åt det. Fuck den här medicinen, inget blir bättre ändå, fuck de här, fuck att jag kämpar så hårt hela tiden, fuck att de aldrig kommer bli bra. FAN!!!
Okej ska inte säcka ihop mig nu. De jag ville säga med texten var att jag måste börja kämpa nu på riktigt, eftersom jag skrev att jag var besviken på mig själv. Fuck de här, ska visa nu vem jag är.

 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR