Känner mig glad :)

Ligger i sängen och ska väl försöka sova strax. Träningen gick okej, kunde gått bättre. Men styrkan hemma gick kanonbra :)

Är jätteglad, alla planer för imorn är klara, kan nästan inte bli bättre. Sjukt taggad på morgondagen trots att det bara är en vanlig onsdag. Ingen lill-lördag heller för jag är ju inte ens 18. Kul att kunna vara hype ändå såhär dagen innan. Oj, nu blev det visst onsdag hahaha.. Men ja, en sak. Planerna är tillsammans med min vän Angelique, och spelar ingen roll om jag är över hype, behöver aldrig säga "vi får inte förvänta oss för mycket, tänk om vi blir missnöjda, eller det inte är så ku som man tänkt" det där är bara att glömma! För det blir vad man gör det till. Och hon och jag, har ALLTID KUL om vi så vill. De är vi GRYMMA PÅ!

Jäääävlar vad tung jag är! Kom på hur man skriver STORA BOKSTÄVER på iphone/ipod utan att klicka pilen 1 gång efter varje bokstav. Hoho, sleep well alla fina läsare. Hoppas att ni mår bra!

Knas, hittade en gammal bild + en true shit.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR