Klipp ciggen!!!!

RÖKNING

Jag undrar varför folk röker?
Seriöst det finns en så jävla bra förklaring och bevis på att det inte är bra. Hoppas alla ni som röker skäms och känner er jävligt dumma. Ni kommer att DÖ i förtid, era lungor blir mindre och mindre, du kommer ha stora jävla feta problem med att andas när du blir äldre, du kommer orka mindre, dina tänder kommer vara fula som stryk, du luktar bajs, du är en jävla tönt!!!! 

Inget kan göra saker och ting bättre med hjälp av rökning. Du kanske känner dig pressad i en situation eller känner dig stressad och tar en cigg, och blir lugn. Ja visst absolut skit bra, va fan lite mer vett i skallen borde ni väl ändå ha? Hur kan man leva med sig själv genom att ha rökt ett paket cigg eller två och släng 100 kr i sjön, för det är exakt vad ni gör. Ni är inte coola, tuffa eller balla när ni står där och röker. Fett onödig tid att behöva röka, kul om det regnar och ni ska gå ut för en cigg.
Det värsta är ju också när 13 åringar går runt och leker allan med en cigg, eller när en MORSA står och röker framför sin 2 åriga son. Helt jävla sprängda i huvudet så det inte är sant. Och ni som påstår att ni är rökare och ååå vad jag måste ha cigg. VA FAN SKAFFA ERA ENGA NÅNGÅNG. Ni leker desperata när ni aldrig köpt ett eget paket!!!! Haha kan inte bli mer fjolligt. Går ut sådär på lunchrasten och försöker skaffa kontakter genom några bloss. Ni hör ju bara hur kasst det låter.

Och en fråga!! Ni som är i min ålder eller typ mindre 14-17. Som rökt i såhär 3 år, haha mår ni bra? känns det bra för er? =D haha asså jag träffar nya människor i den åldern som röker och jag frågar alltid "hur länge har du rökt" jag reagerar knappt när jag hör 4 år längre. Alla har fan rökt så länge och mycket. Och det värsta är att vi stått och snackat i 20 minuter och under den tiden har dom redan rökt 10 cigg. Snacka om att må DÅLIGT och ha det DÅLIGT hemma. För helt seriöst, har man föräldrar som bryr sig så skulle DU aldrig rökt. Haha och släkten som köper ut cigg till än fan är det för fucking famlij? äh orkar inte. Ni som röker borde i alla fall skämmas. 

Sen har jag vänner som röker, och det är vänner som jag verkligen tycker om! Inte för att de röker, men asså jag kan inte hindra någon från att röka hit och dit, jag kan säga någongång snällt eller taskigt haha att snälla rök inte, sluta rök, blablabla. Men det kommer inte hjälpa, för det är fortfarande ens eget val! Och jag dömer ingen egentingen hit eller dit, du får röka om du vill. Men jag börjar bara undra ibland.. när man vet exakt vad man håller på med och vad det kommer ge en för konsekvenser..


E ni blinda, ser ni inte vad det står eller?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR