Ont i revbenen?

Förstår inte varför jag har ont i revbenen, tog ju en paus från gymmet under lovet så.. ? :( Knas ibland.. Min farbror och hans fru var här nyss jätte trevligt, dom tog med sig farfar så han är borta en sväng haha. Nu tänkte jag ta upp lite grejor som jag sa att jag skulle göra. Så här kommer lite grejer jag stör mig på..



Inte för att jag är någon hatare, men ibland behöver jag också skriva vad jag inte gillar. Peace
1. Folk som säger att dom finns där men i slutändan så stämmer inte det. Behöver nog inte förklara mig eftersom att alla har nog stött på det här. Klart att man har gjort det eftersom vi lever i 2012. Det är så sjukt störande när folk säger att dom finns hit och dit men att dom inte aggerar när det behövs. Sedan när dom har problem förväntar dom sig att man ska komma där och säga 'Gumman hur är det' & det sorgliga är att jag står där ändå dag ut och dag in och frågar hur folk mår. 

2. Om nu om någon gulligt hjärta frågat hur man mår och man svarar 'Dåligt'. Haha ja då räcker tydligen det svaret för dom. Så slutligen brydde dom sig inte ändå, för då har man antagligen sagt 'Inge bra, dudå?' Och så svarar fittorna bara, jo det är bra :) haha finns bara en sak till sånna, DÖRREN -> | |

3. Egoister. Varför ska jag ens förklara det? Folk som helt enkelt bara tänker på sig själva och som visar 0 respekt. Fuck you.

4. Folk som faller för grupptryck. Kom igen hur gammla är ni?? Pallar inte med folk som faller för grupptryck för lite uppmärksamhet. I det här lagret borde folk inte vara så kåta på de sättet, lägg bara ner skiten.

5. Bloggar som tror dom kommer bli kända. Lägg ner bara. Jag bloggar för min egen skull, skiter i läsarna men visst är det kul när statistiken höjs. Men kom igen tycker inte man behöver act like a hoe för lite läsare. Tycker folk gör det på fel sätt, provocerar fett mycket och på fel sätt. Det är okej om det leder till pengar haha, men för det mesta så leder det bara till hat.. synd om er helt enkelt.


HOLA BABE I'M HOME!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR