Spottar på eeeer

Amen tjaaaa. Sitter och fryser arslet av mig.. ? Haha fick ta bussen idag hem :(
Meeeeen vad har jag att säga? Inte så jätte mycket faktiskt.. Kom precis hem efter en lugn dag, efter skolan träffade vi Mathias och var tvungna att snacka serious talk med tanke på lite grejer! En sak jag tänker DISSA HÅRT nu är:

Ni personer, som är jätte snälla :) MEN när ni är med ert coola gäng så blir ni helt andra personer. Ni som alltså inte kan hantera er själva. Jag hatar såna som inte vet vem man själv är, som bara anpassar sig efter umgänget och för att vara "inne". Eller för att underhålla, för att inte verka tråkig så klankar man ner på någon annan i brist på något att säga? Helt ärligt ingen BRYR sig om vad du har att säga. Snälla ni som är såhär, ta en dag helt ensam för dig själv och tänk efter vad fan ni håller på med. Säger bara en sak haha skjut er själva..

Me, utan plattat hår och grejer

Fina Lukas :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR