2 Maj.

God morgon! Solen SKINER ute och humöret är på topp. Dock har solningen gett mig konsekvenser dvs. svullen runt ögonen och kan knappt se något. VAFAN (?) är det krämerna jag använder eller är det mina mediciner.. ? Fuck it!!!!! Så idag kommer jag nog känna mig super fin ;) HAHA ELLER INTE.

Men i alla fall så igår när jag kom hem från ankan på kvällen så åt jag middag med min fina mammi, ja som jag skrev.. ? Sen efter det såg vi humorgalan med massa tårar i ögonen. Förstår fan inte att människor lever på det här sättet. Alltså tänk er, en liten flicka 4 år lever på gatan, jobbar, rensar fisk med munnen för att få lite käk. Vissa dagar har dom inte ens käk? Det är helt fucking sjuuuuuuuuukt. Vi måste vara tacksamma för det vi har, va fan tänk hur mycket grejer som slängs.. sitter här med liter av vatten och dom har inte ens en droppe (!?) 

Hehe god morgon i alla fall. Har endast EN lektion idag. PUSSARRR




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR