Derby och grejer..

När jag ändå tagit en paus i mitt "pluggande" så kan jag ändå berätta om igår. :)

Gick till skolan med vinterjacka haha och snart är det liksom Juni så det var charm. Ganska varmt om man säger så, och sen efter skolan så drog jag och Angelica till donken i Hötorget och käka. Skulle tittat kläder men klockan rann ifrån oss haha.. Sen så åkte vi till Solna men först stötte vi på några snyggingar. Och i Solna så gick vi in på Råsunda och bara chillade för klockan var bara 5.. sen gick vi ut igen och det fanns ganska snygga killar där om man säger så HEHE!!!! En kille som blev tagen osv, det var rätt underhållande. Ett + att han var snygg och grejer. Sen ringde i alla fall jordens trögaste människa mig och då mötte vi upp Tobias och Sami :) vi gick in direkt.. (?) tog det lite lugnt och sen satte vi oss i ett rum och .. och sen började matchen!! I pausen gick vi också till rummet ;) och sedan så var det kaos, självmål what the HELL????? Efter matchen drog vi till donken och chillade och sen åkte vi hem. Somnade ganska sent, men av en bra anledning..












NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR