Har kommit igång bra

Pluggandet går helt okej! Trodde aldrig att jag skulle komma igång haha! Jag tänker ba såhär.. jag har 2 uppgifter kvar att göra i hela 2:an på gymnasiet. Tänk om ett år.. ? Va fan ska jag göra då? Jag ska vara glad att jag ändå sitter här och pluggar. Skolan är ju fan det bästa som finns! Man får träffa vänner, man får vara med folk varje dag, åka till stan allt är bara så jävla nice. För det är inte precis jobbigt i skolan.. tycker jag.. och nu idag, så har jag bara liiiiite kvar att göra så att det är sorgligt. Allt ska vara inne ikväll.. och om 2 dagar är jag i Spanien.. va fan allt kunde varit mycket värre. Jag är så  glad att jag är i denna sits, men ändå inte. Vill gå i skolan hela mitt liv....




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR