Ska upp och äta frukost nu :)

God morgon vänner.

Ligger och lyssnar på fetaste musiken, "faded" tycker ni också ska lyssna på den.. Haha ni kmr dö. I alla fall jag la nyss på luren med min älskade farmor som tyvärr åkte in på sjukhus igår. Jag älskar henne så otroligt mycket :( ringer ju henne varje dag, men det var extra skönt att höra hennes röst idag! <3

Igår då, vi firade min älskade far. Mormor och morfar kom på förmiddagen och så. Det var as mysigt. Så sen tog jag ett bad och swish så var klockan halv 4 och jag skulle dra vid kvart i. Haha jag plattade i alla fall håret och sen drog jag och min brorsa in med bilen till Rådunda stadion. Där det var fest! Mötte upp Angelica och fixade mig på en toalett, fett harmoniskt! Sen riggade jag upp lite DJ saker med min bror och inväntade gästerna. Dom kom, det var 94 pers och alla var lika trevliga, förutom en idiot!!

Vi åt osv. Sen började vi parta!!!! Haha vad som hände där får helt enkelt stanna där. Bilder kommer senare för nu ska jag äta frukost, kramar







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR