Lite stressigt....

Hejsan! håller på att fixa mig lite, ska strax till tåget tror jag (?) och möte upp tobbe och åka till stan så jag har lite bråttom haha! idag är jag ju ledig som sagt så har inte gjort ett jävla piss egentligen. Sov ut väldigt länge.. ringt några samtal och bara slappat. Inte förren nu jag insåg att det inte var det smartaste precis haha..
 
Måste bara berätta att i helgen hade jag två matcher! första gick väldigt bra, mot TT 9-0, gjorde två kassar från backen :D sen andra mot råsunda vill jag inte prata om ens haha. Efter det så drog jag hem duschade osv, sen pluggade och såg matcher hos mormor och morfar, mysigt!! sen på måndagen gjrode vi engelsk film haha rolig lektion faktistk! för en gång skull.. Sen så hade jag ett möte med min tränare, så det här ska nog bli något bra.. jag tänker satsa allt i alla fall!!!!!

"I'm trying to do better than good enough."
Gammal bild tyvärr....




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR