Update

Länge sen? ganska.. har varit dålig på och skriva men hela helgen har bestått av innebandy all day all night. Nästan haha. men jag gillar det! Älskar det :D <3 i fredags var jag, Johanna & agge i tullingehallen och såg på JAS Salem-Tullinge. Det var en jätte tråkig match haha, sen så drog jag, mattte, agge, johanna och tobbe till mig och myste lite. Sen runt 03 skjutsade vi hem tobbe och lite sådär. På lödradgen så drog jag och agge till tullingehallen igen, as kul!! såg två matcher :D hihi. Sen drog vi hem till mig och käka och skulle träffa chrille osv men det blev inte så haha så vi chilla hemma hos mig och sen på söndagen hade jag 2 matcher. Mot Tumba och Bele. Sista matchen var AS KUL!!!!!!!! Vi vann med 5-0. 


Nu sitter jag här hemma hos mig och agge kom för ett tag sen! Ska göra lunch nu och sedan blire plugg! :D pussar

jag älskar din mamma <3
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR