Hello friends

Hej, de va väldigt länge sen!! Vet inte varför egentligen, har typ inte haft någon ork eller lust. Kanske blir bättring, kanske inte haha? I alla fall så kom ja nyss hem från Agge som fyller 18 idag!! Min prinsessa, kan inte förstå det fortfarande hehe! Vi firade henne igår. Jag & mina bästisar, åt ute på restaurang på Odenplan, det var verkligen jätte gott där och vi hade det jätte mysigt som alltid! =) efter det så tog vi en taxi till Huddinge och de va förjävla kul hahahahah!!!!!!!!!!! blev lite kaos med betalningen men de löste sig. haha LOL. Sen drog vi alla hem till Ludde i alla fall och hade det jätte nice. De som hände där, stannar där! så är de med det hoho <3 

Kom hem runt 5 och sen råka ja gå upp alldeles för tidigt för jag hade träning kl 12 imorse haha så jag vet inte vad som flög i mig. Något knas i alla fall hahahahah så jag tränade, sen kom mormor och morfar och hämtade mig <3 så åkte vi hem, ja åt lunch och vi fikade med bullar (mormors bästa) & sen tog jag ett bad och åkte till Agge för att fortsätta fira henne där! När ja drog hem fick jag skjuts av Victor & Victor i den nya Audin. Haha säger bara en sak, ANDAS. Den kom upp i 150 på 2 sekunder ja skojar inte. Adrenalin <33333333333333333333333
 
 

Bilder från middagen kmr. Orkar inte ens vända dom hahahah





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR