Sängen kallar!

Måndagen avklarad! Känns som en sjukt lång dag, vilket inte är så konstigt! Gick upp vid 07 ungefär och tog prover =( men det gick bra!! Sen fick jag skjuts ända till skolan *lyx* och hade engelska.. Gick bra hehe:) skönt! Sen var dagen lite flum. Läraren slutar så det är lite sorgligt.. Men ah.. Kom hem och hade jätte ont i huvudet så jag sov i 10 minuter.. Kändes som en oändlighet.. Sjukt! :)

Sen så hade jag träning, dubbelpass och tränade när jag kom hem också, så skönt!! :) ska försöka ut och pw eller springa imorgon då jag inte har träning men får se! Kanske bra med vila? Liksom..

Vi spela udda målet mot iksu iaf.. Fuck!!:( men laget gjorde en bra insats! sen efter det så drog jag & johanna till Tyresö och såg på match. Träffade lite boys & sådär! Mys.. Sen åkte vi ända till Arlanda och hämta hennes mamma och sen hem. Somnade sent.. Imorgon börjar jag 12.45





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR