Rast!

Är på rast nu. Har gått 3 timmar sedan att jag började. Två timmar kvar nu! Sitter och äter en yoghurt och macka med cream någonting! Dock tänker kag inte säga vad jag tyckte om den hehe. Fick lära mig espresso maskinen idag, kul kul och fick stå i kassan för första gången i mitt liv! Fett kuuuuul!

I alla fall lite snabbt pepptalk? så ska man bara köra, utan att tänka. Vara sig själv och trivas i det, annars ska man ändra sig för sin egen skull, jag gillar inte att behöva anpassa mig för att passa in! Cause passar det inte så draaaa, not me, you.

Lite random sådär! Men men, ikväll är det träning. Längtar till den som fan!! Ska bli så kul att få lira lite innebandy. Sedan ska jag unna mig själv med att prata med den bästa. Ingen nämd ingen glömd! Ajaa ska dra mig tillbaka om ca 5 minuter :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR