11 Bekännelser innan jag ska sova!

Jag bygger ofta upp mina egna teorier om saker och ting och kör på det till 110% för bara jag tror på något så vet jag att det kommer gå!

Är väldigt självständig. Kanske man inte tror, men jo.

Har väldigt lätt för mig att prata med nytt folk, bara jag är på rätt humör & plats så är jag som bäst på det.

Jag lever bokstavligt talat för min innebandy. Innebandy är det bästa jag vet.

Jag tycker att alla borde ha en egen hobby, passion eller intresse. Livet är roligare då och man får uppleva sina drömmar! Jag lovar.

Jag älskar att skriva. Jag önskar att jag kan använda det i framtiden!

Jag har väldigt bra koll, även om man inte tror det.

Jag försöker alltid mitt bästa.

Jag älskar min släkt över allt annat på denna jord.

Har lätt att tröttna för saker..

Jag tror att ingen känner mig på rikigt. Bara jag vet vem jag är. <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR