Hårtips!

Jag har väldigt långt och tjockt hår! Det är vårdat och ser inte slitet ut. Plattar håret i princip varje dag! Inte gjort det nu på ett tag då jag varit sjuk men men! Jag vill i alla fall tipsa om två saker som jag använder mig av.

Det första är ett schampo och en inpackning liknande från Aussie! Dom båda luktar otroligt gott och man känner att dom är bra för håret. Båda två gör satt håret känns rent, lent och fint. Jag är dock ingen människa som brukar använda mig av hårinpackning. Gör aldrig det haha! Men om jag gör det så använder jag Aussie! Så sjukt bra. Testa det mina goda vänner!

Andra tipset kommer här.. Ibland kommer dagar då man inte har orken att ta fram plattången men man vill samtidigt inte gå med ovårdat hår eller med bara borstat hår? Jag skulle vilja tipsa er om fläta! Det är snygg och man ser otroligt gullig ut i det. Vilken fläta det än nu är! :)

Lite gay det här kanske men vafan! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR